piątek, 22 listopada 2013

Biżuteryjnie i Moje Podaj dalej

Niezwykłą biżuterię dostałam niedawno od Modrak w ramach popularnej zabawy "Podaj dalej".
Ten wspaniały zamotek w cudownym niebieskim kolorze skradł moje serce. Jest idealny na jesienną chandrę.



A do tego w paczce znalazłam prawdziwe dzieło sztuki. Niesamowity, delikatny wisiorek złożony z kilku misternie plecionych koralikowych liści. Zdjęcia zapożyczyłam od Modrak bo ja niestety nie umiałam oddać piękna jej pracy. 



Zgodnie z zasadami ogłaszam zabawę w Podaj Dalej również u mnie. A zasady są proste:

Zabawa dotyczy osób prowadzących blog.


Pierwsze trzy osoby, które zgłoszą chęć udziału w komentarzu pod tym postem, otrzymają ode mnie ręcznie robiony upominek.

Wysyłka nastąpi w ciągu 365 dni od dziś.
Osoba zgłaszająca musi zorganizować taką samą zabawę u siebie i również obdarować trzy osoby!

no to jak, czy byłby ktoś chętny?


Zapraszam i życzę miłego weekendu

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.